اولین فوتبالیست زن ایرانی در لیگ عراق ؛ عکس

تاريخ : 29 اردیبهشت

زهرا قنبری که در سال ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن زن ایرانی را دریافت کرد حالا بدلیل قراردادهای بسیار پایین در لیگ ایران به لیگ عراق رفته!

اولین فوتبالیست زن ایرانی در لیگ عراق ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین بازیکن فوتبال بانوان ایران در سال ۲۰۱۵ در تیم گاز شمال عراق بازی می کند و به عنوان نخستین بانوی فوتبالیست ایرانی در لیگ عراق انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت نبض حضرموت عراق، فوتبال بانوان ایران به چنان پیشرفتی در آسیا دست پیدا کرده است که تیم های خارجی به دنبال جذب ستاره های ملی پوش ایرانی هستند. این در حالی است که آنها با پوشش اسلامی به میدان می روند.

زهرا قنبری، نخستین بازیکن ایرانی است که در لیگ عراق به میدان می رود. او ۲۵ سال سن دارد و در سال ۲۰۱۵ به عنوان برترین بازیکن ایران انتخاب شد.

قنبری در تیم گاز شمال کرکوک بازی می کند و قبل از پیوستن به این تیم در شهرداری بم بازی می کرد. او در گفت و گویی که با سایت نبض حضرموت داشت تاکید کرد دوست دارد در یک تیم اروپایی به میدان برود.

این بازیکن ایرانی در حالی عراق را به عنوان مکانی برای فوتبال خود انتخاب کرده است که جنگ و ناامنی در این کشور وجود دارد به ویژه در شهر کرکوک که هنوز قسمت های از آن در دست داعش است.

اولین فوتبالیست زن ایرانی در لیگ عراق ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

اولین فوتبالیست زن ایرانی در لیگ عراق ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي