انتشار تریلر دوم سریع و خشن 8

در این مطلب از سایت گهر انتشار تریلر دوم سریع و خشن 8 را برای شما عزیزان منتشر می کنیم

انتشار تریلر دوم سریع و خشن 8

در حالی که ساخت قسمت جدید «سریع و خشمگین» مدتی است به پایان رسیده، با نمایش تریلر دوم این فیلم بر زمان اکران آن نیز بار دیگر تاکید شد.
به نقل از هالیوود ریپورتر، سازندگان قسمت هشتم «سریع و خشمگین» که بهار امسال در کوبا و آتلانتای آمریکا ساخته ‌شد، با نمایش تریلر دوم این فیلم اعلام کردند این فیلم۱۴ آوریل راهی سینماها می‌شود.«این فیلم که با عنوان «سرنوشت خشمگین» روی پرده می رود به کارگردانی گری گری هشتمین قسمت از این مجموعه پرفروش است.

ساخت این فیلم در حالی در کوبا انجام شد که پس از چند دهه قطع روابط، آمریکا و کوبا، این دو کشور  به تازگی روابط دیپلماتیک خود را شروع کرده بودند.

کارگردان وقتی ساخت آن را در کوبا کلید زد کلیپ کوتاهی از گروه بازیگران فیلم را پخش کرد که در آن وین دیزل در هاوانا در برابر دوربین نشان داده می‌شد.

پس از فیلمبرداری در کوبا اعضای گروه راهی آتلانتا ‌شدند و بقیه صحنه‌ها را آنجا فیلمبرداری کردند.

در حالی که وین دیزل همچنان چهره اصلی این فیلم است، مایکل رودریگز، کریس بریجز، تیرس گیبسون، و دوین جانسون و نیز جیسون استتم و کرت راسل نیز در این قسمت حضور دارند. شارلیز ترون نیز جزو آخرین چهره‌هایی بود که به فیلم اضافه شد تا در نقش زن منفی فیلم ظاهر شود. اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود و هلن میرن نیز برای نخستین بار در این فیلم ظاهر شده‌اند.

در این قسمت برای نخستین بار پل واکر جایی ندارد زیرا در قسمت هفتم در سکانسی خاطره‌آمیز با شخصیت او خداحافظی شد.

وین دیزل چندی پیش از این فیلم تعریف کرده بود و گفته بود فیلم آنقدر خوب شده که باید جایزه اسکار بهترین کارگردانی را ببرد. گری گری پس از کارگردانی فیلم پرفروش تابستانی خود یعنی «مستقیم از کامپتون» برای این کار انتخاب شد.

گری سازنده اکشن تحسین شده «شغل ایتالیایی» در سال ۲۰۰۳ بود که مارک والبرگ، ادوارد نورتون و شارلیز ترون بازیگران آن بودند.

کمپانی پارامونت سازنده مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» است که تاکنون فروشی بیش از ۳ میلیارد دلار را در سراسر جهان تجربه کرده‌اند.

تنها در فیلم قبلی یعنی «خشن ۷» که جیمز وان کارگردان آن بود فروشی ۱.۵ میلیارد دلاری در سراسر جهان ثبت شد.

داستان این قسمت دام و لتی با بازی دیزل و رودریگز را در ماه عسل دنبال می‌کند تا یک زندگی نرمال را شروع کنند. اما با ورود یک زن اسرارآمیز با بازی شارلیز ترون، دنیای آنها دوباره به مسایل جنایی گره می‌خورد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه