انتشار آلبوم امیرحسین آکادمی گوگوش در ایران!

تاريخ : 24 آبان

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه آلبوم امیرحسین آکادمی موسیقی گوگوش قرار است که در ایران منتشر شود شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

انتشار آلبوم امیرحسین آکادمی گوگوش در ایران!, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از چهره های شرکت کننده در آکادمی موسیقی یکی از شبکه های ماهواره ای خارج از کشور، نخستین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی داخلی منتشر خواهد کرد.

امیرحسین کریمی که همه او را با نام «امیرحسین» می شناسند، در دوره قبلی آکادمی موسیقی شبکه ماهواره ای حضور داشت و چند ماه قبل در برنامه نمایش خوانی «ماه در آب» در فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا کرد.

او حالا درصدد انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در کشور است. او در این آلبوم با چهره های سرشناس موسیقی کشور همکاری کرده و یکی از قوی ترین تهیه کننده های موسیقی پاپ با این خواننده قرارداد پنج ساله امضا کرده است.

این تهیه کننده موسیقی که پیش از این مدیر برنامه یکی از پرطرفدارترین گروه های موسیقی پاپ بعد از انقلاب بوده، از انتشار جزییات بیشتر درباره آلبوم این خواننده خودداری کرد و انتشار جزییات این آلبوم را به ماه های آینده موکول کرد.

امیرحسین در ماه های گذشته در جمعی که بسیاری از چهره های سرشناس هنر و سینما حضور داشتند حاضر شد و عکسی به یادگار با آنها ثبت کرد. چهره هایی از قبیل بهاره رهنما، نسرین ستوده، نیوشا ضیغمی، آنا نعمتی، هایده حائری، شبنم مقدمی، مهشاد مخبری، رضا عمرانی و پژمان جمشیدی نیز در این عکس حضور داشتند.

پیش از این نیز عکسی از کنار او در کنار «پگاه آهنگرانی» و چند چهره شناخته شده دیگر ایرانی منتشر شده بود.

«شهرام شکوهی» دیگر خواننده موسیقی پاپ کشور است که قبل از انتشار آلبومش در ایران، با حضور در یکی از مسابقات خوانندگی در شبکه های ماهواره ای توانست شهرت و محبوبیت قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي