انتخاب سشوار مناسب بر اساس نوع مو

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 25 مهر

سلامت موها همیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. در ادامه روش های انتخاب سشوار مناسب بر اساس نوع مو را می خوانید

انتخاب سشوار مناسب بر اساس نوع مو, پورتال خبری فرهنگی گهر

برای افرادی که موهای ضخیمی دارند، سرعت بالای سشوار مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه کنند. با انتخاب سشواری نامناسب، حالت دادن موهایتان کار وقت گیر و سختی می شود به طوری که ممکن است آن را از خستگی رها کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سشواری با قدرت بالا تهیه کنید که به سرعت و بدون هیچ آسیبی، موهایتان را خشک کند یا حالت دهد.

Parlux 3800 Ceramic & Ionic Dryer

این مدل سشوار یکی از مدل های محبوب میان خانم هاست زیرا نه تنها قدرت فوق العاده ای دارد و موهای شما را در کمترین زمان خشک می کند، بلکه آنها را درست مانند ابریشم، لطیف و نرم می سازد. با این مدل سشوار دیگر نیازی به آرایشگاه رفتن نیست. خودتان در خانه هم می توانید موهایتان را به زیباترین شکل حالت دهید.

BaByliss Pro Nano Titanium Volare

این مدل یکی دیگر از سشوارهایی است که برای موهای ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. این سشوار ۲۰۰ واتی حتی ضخیم ترین موها را نیز با سرعتی بسیار بالا حالت می دهد. به علاوه به گونه ای طراحی شده که آنها را درخشان می کند، بدون این که آسیبی برساند.

Dyson Supersonic Hair Dryer

این سشوار برای افرادی که می خواهند در خانه موهای خود را زینت دهند، ساخته شده است. شما می توانید با کم و زیاد کردن دمای آن، جلوی آسیب موهایتان را بگیرید. اگر چه این مدل برای تمام مدل موها مناسب است، اما بهترین استفاده را از آن، افرادی که موهای ضخیم دارند، می کنند.

خانم هایی که موهای نازکی دارند نیز در انتخاب سشواری مناسب برای موهایشان به مشکل بر می خورند. از آن جهت که تار موهای نازک زود آسیب می بیند، سشواری مناسب برای این مدل مو باید دمایی پایین داشته باشد. پس اگر شما هم جزو این گروه هستید، به دنبال سشواری باشید که قدرت پایینی دارد و در حین حال به موهایتان حجم  می دهد تا پرپشت تر به چشم آید.

۳ Featherweight 2 Dryer

این سشوار از آن جهت که به موها حالتی نرم و درخشان می دهد، مورد توجه بسیاری از خانم ها می باشد. نگران تخت شدن موهایتان نباشید، این سشوار ۱۸۰۰ واتی، به موهایتان حجم و آن را پر پشت تر نشان خواهد داد. از آن جهت که این سشوار کارش را خوب بلد است، به هیچ عنوان به موهایتان آسیب نخواهد زد.

Infiniti Pro by Conair AC Motor Dryer

اگر به دنبال سشواری هستید که کارایی زیادی داشته باشد، این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با روشن کردن دکمه ای روی آن، موهایتان را نرم و براق و با خاموش کردنش، آن را حجیم کنید.

خانم هایی که موهای فر دارند، از دردسرهای خشک کردن آن آگاهند. اگر سشواری که انتخاب می کنید، مناسب مدل موهایتان نباشد، موهایتان وز و بد حالت خواهد شد. به همین دلیل ما سشوری را به شما پیشنهاد می دهیم که قابلیت تنظیم کردن دما و سرعت را داشته باشد. این مدل بهترین انتخاب برای مو فرفری ها خواهد بود.

Babyliss Pro Portofino 6600 Nano Titanium Hair Dryer

این مدل سشوار با ۳ سرپوش متفاوت، شما را راضی نگه خواهد داشت. به علاوه طوری طراحی شده است که حجم اضافی موهایتان را نیز خواهد گرفت.

Infiniti Pro by Conair Translucent Dryer

این مدل سشوار برای خانم هایی که نمی خواهند پول زیادی بپردازند، مناسب است. با استفاده از آن، موهایی نرم و براق خواهید داشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي