اضافه شدن تبلیغات به استوری اینستاگرام

جزییات خبر اضافه شدن تبلیغات به استوری اینستاگرام را در ادامه می خوانید

اضافه شدن تبلیغات به استوری اینستاگرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماه اگوست سال گذشته بود که اینستاگرام قابلیت استوری (Story) را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. از آن زمان تاکنون این قابلیت هر روز بهتر شده و به کاربران آن افزوده شده است، تا جایی که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر بصورت روزانه از این قابلیت استفاده می کنند. رسیدن به این تعداد کاربر تنها در پنج ماه موفقیت بسیار بزرگی برای اینستاگرام و فیسبوک بوده است.

در گزارشی که توسط اینستاگرام منتشر شده، علاوه بر اعلام تعداد کاربران استوری، به ویژگی های جدیدی که طی هفته های آینده به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد نیز اشاره شده است.

برای مثال ابزار کسب و کار اینستاگرام (Instagram Business Tools) به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد بینندگان استوری های خود به دست آورند. در صورتی که شرکت ها حساب کاربری خود را به حالت کسب و کار (Business) تبدیل کنند می توانند از قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده کنند. مدت زمانی که کاربران استوری را مشاهده کرده اند و تعداد کل بازدیدکنندگان آن در این ابزار قابل مشاهده است. همچنین کاربران می توانند نظرات و احساسات خود در مورد این استوری ها را ابراز کنند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید اینستاگرام اضافه شدن تبلیغات به استوری هاست. این قابلیت فعلا طی چند هفته آینده برای ۳۰ کمپانی مثل نایک، نتفلیکس، جنرال موتورز و کانتاش در دسترس خواهد بود و در صورت موفقیت به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

این تبلیغات به صورت تصاویر ۵ ثانیه ای یا ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای هستند، البته خوشبختانه کاربران می توانند با یک بار ضربه زدن به صفحه این تبلیغات را رد کنند.

هنوز مشخص نیست که اضافه شدن تبلیغات چه تاثیری روی تعداد کاربران اینستاگرام خواهد گذاشت، اما به نظر می رسد که این ویژگی سرعت رشد کاربران این اپلیکیشن را کاهش دهد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي