اصول کلیدی برای شیک پوشی و جذابیت مردان

تاريخ : 5 اردیبهشت

در این پست اصول کلیدی برای شیک پوشی و جذابیت مردان را در نظر گرفته ایم. امیدواریم مفید باشند. با سایت گهر همراه بتشید.

.

اصول کلیدی برای شیک پوشی و جذابیت مردان, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

حتما شما هم دور و بر خود افرادی را می شناسید که همواره از آنها به عنوان اسطوره های خوش پوشی و شیک پوشی یاد می کنید! افرادی که حتی اگر ساده ترین لباس ها را هم بپوشند، در نظر شما بسیار جذاب و با کلاس به نظر می رسند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که این افراد، آگاهانه یا غیر آگاهانه از اصولی پیروی می کنند و همین اصول مهم و کلیدی، رمز خوش تیپی و شیک پوشی آنهاست. در این پست، این ۹ نکته ی مهم و طلایی را برای شما گردآورده ایم. امیدواریم از آنها لذت ببرید و به جذابیت خود بیفزایید.

 

۱- وقتی برای خرید لباس می روید بهترین کت و پیراهن و شلوار را بپوشید. چون موقع پروو لباس جدید، داشتن لباس شیک بر بدن، به شما تصویر بهتری از لباس تازه ای که می خرید خواهد داد.

 

۲- قد شلوارتان کوتاه است اگر موقع راه رفتن جوراب تان دیده می شود!

 

۳- خیلی مهمتر است که هر روز مرتب باشید تا اینکه سعی کنید هر روز با لباس متفاوت ظاهر شوید!

 

۴- در روزهای تاریک و ابری، لباس های کدر و سیاه بپوشید. هم با محیط همراهی می کنید و هم لکه های باران روی لباس تان نامحسوس خواهد بود.

 

 

۵- خط های عمودی شما را لاغرتر نشان می دهد!

 

۶- یقه باریک با کراوات باریک و یقه پهن با کراوات پهن

 

۷- در روزهای تعطیل مثل خیلی ها نباشید که یا خیلی تنگ می پوشند و قبراق و آماده ماجراجوی! یا خیلی گل و گشاد می پوشند چون قرار نیست به سر کار بروند. سعی کنید ترکیبی از این دو نحوه لباس پوشیدن را انتخاب کنید. هم راحت باشید و هم آماده

 

۸- تصاویر مردان مشهور را در گوگل جستجو کنید متوجه می شوید که اغلب عکس های غیررسمی که از آنها با تیشرت گرفته شده، ساده و بدون مارک یا لوگو هستند!

 

۹- وقتی دیگران پی ببرند نوبت سلمانی سرتان رسیده است بدانید که وقتش گذشته است!

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي