از مهرانه مهین ترابی چه خبر؟

تاريخ : 28 آذر

مهین ترابی که با سریال هایی چون «همسران» و «خانه سبز» پا به حیطه تصویر و قاب تلویزیون گذاشت ، پس از آن با انتخاب های دقیق و به جای خود از معدود بازیگرانی بود که سعی کرد تا در میان تمامی نقش هایی که به خانم های بازیگر پیشنهاد می شود، بهترین ها را انتخاب کند و به کلیشه نیفتد.

او همکاری با کارگردانانی چون سیروس مقدم، حسن فتحی و محمدحسین لطیفی را در سریال های «بچه های نسبتا بد»، «در مسیر زاینده رود»، «زمانه» و «صاحبدلان» در کارنامه کاری خود دارد. مهین ترابی که کار خود را با حیطه تئاتر شروع کرده در نمایش «گل و قتاله» به کارگردانی بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداخت. او درباره حوزه تئاتر و پیشنهادهایش گفت: من کارم را با هنر تئاتر آغاز کردم و این هنر را بسیار دوست دارم. تئاتر خانه اول من است، اما مدتی است با اینکه کارهای نمایشی را بسیار دوست دارم و می خواهم حضوری خوب روی صحنه داشته باشم، اما متاسفانه تئاتر خوبی پیشنهاد نشده است.

از مهرانه مهین ترابی چه خبر؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

بازیگر سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی درباره کارهای اخیر تلویزیونی اش افزود: اخیرا در سریال «بچه های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم در نقش مادر طاها با بازی حمید گودرزی بازی کردم. مدت کوتاهی است که از بازی و پخش این سریال می گذرد و در این مدت سعی کرده ام تا کمی استراحت کنم و به پیشنهادهای سریال و فیلم های سینمایی که داشتم فکر کنم و با فراغ بال درباره آنها تصمیم بگیرم.

 

منبع: بانی فیلم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي