از عاطفه امام تا نرگس موسوی

رسانه‌های اصلاح‌طلب در نظر دارند تا مقامات امنیتی و اطلاعاتی دولت و شخص روحانی را تحت فشار شدید بگذارند تا از این مسیر بتوانند مجددا نام سران فتنه را در فضای افکار عمومی جامعه زنده کنند.

از عاطفه امام تا نرگس موسوی

سایت رجانیوز نوشت: «عاطفه امام و ماجرای دردناک سوزانده شدن جسدش»، «ترانه موسوی و داستان تجاوز به عنف»، «سعیده پورآقایی و مجلس ختمی که برای یک فرد زنده برگزار شد»، «لیست 72 نفره کشته شدگانی که مشخص شد نام کودکی که با اتومبیل تصادف کرده هم در آن است و یک بسیجی که از فتنه‌گران چماق خورده و در بیمارستان بستری بود» و…  یادآور ثبت یک رکود رسانه‌ای برای انتشار دروغ از سوی یک جریان سیاسی و رسانه ای است که در خلال حوادث سال  88 به ثبت رسید اما ظاهرا یک اتفاق در روزهای اخیر، مجددا این سبک از حاشیه سازی رسانه ای را زنده کرده است؛ دختری که سیلی خورد و دستش را گاز گرفتند!

 

فضای قصه‌‌ همان فضای قصه‌های سال 88 است که هنوز هم نشان از بی‌ذوق و بی‌هنر بودن نویسندگانش دارد. داستانی که در روز عید غدیر نوشته شد و در اینترنت پخش شد. ماجرا از این قرار است که دختران یکی از سران فتنه اجازه پیدا می‌کنند تا در روز عید به دیدار پدر و مادر خود بروند اما توهین آنان به ماموران، زمینه را برای تشنج چند دقیقه‌ای فراهم می‌کند. در این میان، رسانه‌های ضدانقلاب هم سردمدار می‌شوند و شبکه‌های اجتماعی پر می‌شوند از مطالب تایید نشده‌ای درباره سیلی خوردن یکی از دختران.

منبع:جام نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه