X بستن تبليغات
مطالب پيشنهادي
loading...

اختراع لیوان هوشمند برای کاهش وزن

تاريخ : ۲۱ دی
بازديد : 442

اختراع لیوان هوشمند برای کاهش وزن

xo8vruwz8pkj7p4l9p2 اختراع لیوان هوشمند برای کاهش وزن

اختراع لیوان هوشمند برای کاهش وزن

اگر شما به دنبال راهی، برای از دست دادن وزن می گردید و یا فقط می خواهید از آنچه که می نوشید، آگاه تر شوید، یک گزینه جدید و فوق العاده برای شما وجود دارد: لیوان هوشمندی به نام «وسیل» (Vessyl)

با وسیل دست مایعات کالری دار رو می شود و نوشیدنی های شیرین هیچ جایی برای پنهان شدن ندارند. وسیل یک فنجان همراه با سنسور است که میزان کالری و مواد مغذی در نوشیدنی را اندازه گیری کرده و می خواند.

این وسیله می تواند به شما بگوید که دقیقا چه چیزی در لیوان خود دارید، تعداد کالری های که موجود در نوشیدنی را اندازه گیری می کند و توسط یک اپلیکیشن تلفن همراه، در بهینه سازی مصرف روزانه و هفتگی تان به شما کمک می کند.

«جاستین لی» مدیر عامل شرکت  Mark One که سازنده وسیل است، می گوید: “ما این لیوان را طراحی کردیم، تا همراه شما در محل کار و خانه تان شود، یعنی جاهایی که بیشتر زمان تان را صرف می کنید، اما شما می توانید در مواقع و موقعیت های دیگر نیز از آن استفاده کنید.

بخوانید :   آموزش فعال کردن تماس صوتی تلگرام

هر زمانی که شما وسیل را از چیزی پر کنید، یک صفحه دیجیتالی تعداد کالری ها را که توسط سنسور موجود در لیوان شمرده شده اند، نشان می دهد. اپلیکشین همراه نیز جزئیات بیشتری از جمله میزان کلِ پروتئین و قند و یک راهنما حاوی میزان رسیدن شما به اهداف رژیم غذایی تان را نشان می دهد.

لی می گوید: “اگر شما آنچه که مصرف می کنید را پیگیری کنید، احتمال اینکه به اهداف سلامتی خود دست یابید، بسیار بالاتر است”. متاسفانه، لی از آشکار کردن جزئیات زیادی از شیوه سنجش کالری در داخل لیوان در اختیار ما قرار نمی دهد. بنابراین، ما تنها باید به کلام او که این دستگاه دقیق است، اعتماد کنیم.

علاقه مندان می توانند این محصول را با قیمت ۹۹ دلار پیش خرید کرده و یا منتظر عرضه محصول، در اوایل سال ۲۰۱۵ بمانند. قیمت لیوان پس از عرضه رسمی به بازار ۱۹۹ دلار خواهد بود.

بخوانید :   تهدید روسیه در مورد مسدود کردن تلگرام

 

(کل ۷۲ , ۱ آمار امروز)
loading…


آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي