اخاذی از مرد پورشه سوار توسط خانم مربی بدنساز ناکام ماند!

تاريخ : 12 خرداد

خانم مربی بدنساز که قصد داشت با یک مرد پولدار رابطه ای برقرار و از وی اخاذی کند این کار وی با شکست مواجه شد.

ناکام ماندن اخاذی از مرد پولدار توسط خانم مربی بدنساز

اخاذی از مرد پورشه سوار توسط خانم مربی بدنساز ناکام ماند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

مربی بدنسازی بعد از پایان رابطه‌اش با مرد‌کارخانه‌دار، دست به اقدام عجیبی زد تا از او اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی کند. زن جوان با شکایت دروغین وانمود کرده بود که مرد پولدار او را در دام شیطانی‌اش گرفتار و از وی فیلم سیاه تهیه کرده است.

چند روز پیش زن جوانی که مربی بدنسازی بود با حضور در دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

با این شکایت پرونده در دستور کار پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و شاکی برای تحقیقات احضار شد.

گفته های مربی بدنساز

زن جوان به افسر تحقیق گفت: من مربی بدنسازی‌ام و در یک باشگاه ورزشی کار می‌کنم. به طور اتفاقی با مردی در اینستاگرام آشنا شدم که می‌گفت مهندس و صاحب یک کارخانه است. کم‌کم ارتباط تلفنی‌مان شکل گرفت. او یک روز با من تماس گرفت و خواست به یکی از بوستان‌های شمالی تهران بروم تا با هم ملاقاتی داشته باشیم. من هم فریب گفته‌های او را خوردم و به محل قرار رفتم. او با خودروی پورشه آمد. رفتار او کمی عجیب بود و ترسیدم سوار خودرو شوم، اما وی در حالی که چاقویی به دست داشت به سمتم آمد و با زور و تهدید مرا سوار خودرویش کرد.

شاکی ادامه داد: او بعد از طی مسافتی مقابل خانه‌ای در شمال تهران توقف کرد و مرا به آپارتمانی برد. مرا به زور در آن اتاق حبس کرد. هرچه فریاد زدم کسی صدایم را نمی‌شنید. به زور مورد آزار و اذیتم قرار داد و از صحنه جرم سیاه خود با گوشی تلفن همراهش فیلم گرفت. بعد هم مرا حوالی خانه‌ام رها کرد. او در این مدت تلفنی تهدیدم می‌کرد که اگر از وی شکایت کنم دوباره سراغم می‌آید. از ترس جانم سکوت کردم، اما دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

تعقیب مرد پولدار

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که با مشخصاتی که زن جوان از جوان کارخانه‌دار داد، او تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که خانه‌اش در شمال تهران شناسایی شد. ماموران مرد پولدار را دستگیر کردند که او در تحقیقات گفت: گفته‌های این زن در مورد دوستی در اینستاگرام صحت دارد. چند بار همدیگر را دیدیم، اما وی را مورد آزار و اذیت قرار ندادم. او را به خانه‌ام دعوت کردم که خودش قبول کرد. تهدید و زوری در کار نبود. او با تلفن همراه خودش از هردویمان فیلم گرفت. بعد از مدتی ارتباطم با او قطع شد. دیگر او را ندیدم تا این‌که بازداشت شدم. من او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم و از وی فیلم سیاهی تهیه نکردم.

تحقیقات پلیس

با توجه به گفته‌های این مرد و زن تحقیقات ادامه پیدا کرد تا این‌که زن جوان که راز شکایت دروغین‌اش فاش شده بود، بناچار سکوت خود را شکست و به افسر تحقیق گفت: در ادامه ارتباطم با شاکی زمانی که به خانه‌اش دعوت شدم، پی بردم که مرد پورشه سوار پولدار و صاحب کارخانه است. چند بار خواستم به عناوین مختلف از او پول بگیرم که پولی به من نداد. مدتی بعد هم مرا ترک کرد و رفت. تصمیم گرفتم با شکایت دروغین مبنی بر این که مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از من فیلم سیاه تهیه کرده، از وی انتقام بگیرم. می‌خواستم با این ترفند او را به زندان بیندازم و در قبال آزادی او از زندان ۲۰۰ میلیون تومانی اخاذی کنم، اما نقشه‌ای که برایش کشیده بودم نقش بر آب شده و خودم گرفتار شدم.

با اعتراف‌های مربی بدنسازی برای او قرارقانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي