آیا رضا عطاران به زیر آسمان شهر می آید؟

با کلید خوردن زیر آسمان شهر ۴ تهیه کننده این سریال این نوید را داد که تلاش می کنند تا رضا عطاران را به این مجموعه اضافه کند

مهام ابراز امیدواری کرد که رضا عطاران در سری جدید «زیر آسمان شهر» حضور داشته باشد و گفت: طراح اولیه «زیر آسمان شهر» رضا عطاران بود و امیدواریم با این مجموعه به تلویزیون بازگردد.

آیا رضا عطاران به زیر آسمان شهر می آید؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

این تهیه‌کننده  درباره جرقه ساخت سری جدید این مجموعه به یادماندنی پس از سال‌ها توضیح داد:‌ پیش از این به مهران غفوریان این قول را داده بودیم که اگر کار جدیدی برای تلویزیون داشت با یکدیگر کار کنیم و این به سال‌ها پیش می‌گردد ک تصمیم گرفتیم مجموعه «زیر آسمان شهر» را که یک برند قوی بود و فکر می‌کنم آن را مفت از دست دادیم، را دوباره بسازیم.

مهام همچنین یادآور شد: با حمید لولایی گفت‌وگویی داشتیم و احساس کردیم «زیرآسمان شهر» یک برند بود که آن را به راحتی از دست دادیم و دوباره قرار است آن را بسازیم هر چند ساخت سری جدید آن کار خطرناکی است به این جهت که باید پخته‌تر و کار بهتری از قبل ارائه بدهیم.

مهران مهام درباره ساخت سری جدید مجموعه «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان، ابراز امیدواری کرد که رضا عطاران نیز در این مجموعه حضور داشته باشد و گفت: به زودی قرار است طرح این مجموعه به شبکه سه ارائه شود.

بر اساس این گزارش سری چهار سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سیروس میمنت در حال نگارش طرح قرار دارد.

سریال «زیر آسمان شهر ۱ و ۲و ۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران غفوریان در دهه ۸۰ تولید شد و در همان زمان با استقبال خوبی از جانب مخاطب مواجه بود که بر همین اساس در سه فصل مقابل دوربین رفت.

در «زیر آسمان شهر۱» که سریالی آپارتمانی بود، بازیگرانی چون: حمید لولایی، ملکه رنجبر، مهران غفوریان، رضا ژیان، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی، نصرالله رادش، یوسف تیموری، معصومه کریمی، آرام جعفری، اشکان اشتیاق و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این تهیه‌کننده که مجموعه نوروزی «ویلا» را برای سال جدید تدارک می‌بیند درباره جزئیات مراحل ساخت آن نیز اظهار کرد: مجموعه «ویلا» برای عید ۹۶ در حال نگارش است اما با توجه به تغییراتی که در تلویزیون بوجود آمده است منتظر هستیم تا کمی سروسامان بگیرد.

او همچنین از نگارش یک مجموعه ملودرام توسط امیر عربی خبر داد.

مهام در پایان از ساخت مجموعه رمضانی با عنوان «پنچری» توسط برزو نیک‌نژاد خبر داد و گفت: این مجموعه نیز در دست طراحی است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي