آموزش و راهنمای قرار دادن لینک در اینستاگرام

تاريخ : 23 شهریور

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

آموزش و راهنمای قرار دادن لینک در اینستاگرام

آموزش و راهنمای قرار دادن لینک در اینستاگرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام

اینستاگرام اجازه قرار دادن لینک قابل کلیک در متن پست ها را به کاربران خود نمی دهد و تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام را می توانید در بخش website در بیو پروفایل اینستاگرام خود وارد نمایید . که البته قرار دادن لینک تلگرام در این بخش اینستاگرام هم ترفندهای خاصی دارد و نمی توانید لینک تلگرام خود را به همان شکل Telegram.me/Your Telegram ID در این قسمت وارد کنید . با توجه به سوالات و نیازمندی های کاربران در خصوص قرار دادن لینک در اینستاگرام در مقاله امروز موضوع قرار دادن لینک در اینستاگرام ، قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام و گذاشتن لینک در پست اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد .

نحوه قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

همانطور که می دانید با توجه به سیاست ها و قوانین اینستاگرام ، نمی توانید با نوشتن Telegram.me/Your Telegram ID در قسمت website در  بیو اینستاگرام ، لینک تلگرام خود را در پروفایل اینستاگرام تان قرار دهید و فالوورهای اینستاگرام خود را به صفحه پروفایل خود در تلگرام هدایت کنید . در این بخش از مقاله دو ترفند برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام ارائه خواهیم کرد .

روش اول برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام :

۱- وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید .

۲- وارد قسمت Edit your profile شوید .

۳- در قسمت website آیدی تلگرام خود را مطابق الگوی زیر وارد کنید .

tlgrm.in/Your Telegram ID

روش دوم برای قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام :

در این روش می توانید با استفاده از وب سایت “کوتاه کننده لینک گوگل” ، لینک تلگرام خود را به لینک کوتاهی که توسط اینستاگرام قابل قبول است تبدیل کنید و از این لینک کوتاه در بخش بیو اینستاگرام خود استفاده نمایید و برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- وارد وب سایت “کوتاه کننده لینک گوگل” شوید .

۲- در قسمت Simplify your links لینک تلگرام خود را وارد کنید .

۳- تیک گزینه I’m not a robat را فعال کنید .

۴- روی دکمه SHORTEN URL کلیک کنید .

۵- به این ترتیب لینک کوتاه شده تلگرام شما ساخته می شود . این لینک را کپی کنید .

۶- برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل خود شوید .

۷- گزینه Edit profile را انتخاب کنید .

۸- در قسمت website لینک کوتاه شده گوگل را که کپی کرده بودید paste کنید .

۹- گزینه Done در آیفون و تیک آبی در اندروید را در قسمت بالا سمت راست انتخاب کنید .

به این ترتیب می توانید لینک تلگرام خود را در اینستاگرام وارد نمایید .

آموزش گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

قرار دادن لینکی که قابل کلیک باشد در قسمت توضیحات پست های اینستاگرام ، فقط برای حساب های کاربری پولی که مختص تبلیغ کنندگان است امکان پذیر می باشد و کاربران عادی قادر به گذاشتن لینک در پست اینستاگرام خود نیستند . البته شما می توانید هر ترکیبی از حروغ حتی آدرس های اینترنتی را در پست های اینستاگرام خود قرار دهید اما این لینک ها قابل کلیک نیستند.

در واقع تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام همان بخش website پروفایل اینستاگرام است که در بخش قبلی توضیح داده شد . در این بخش از مقاله قصد داریم ترفندهایی برای گذاشتن لینک در پست اینستاگرام به عنوان مثال گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام آموزش دهیم .

روش اول برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام :

استفاده از ابزار LinkMyPhoto ، با استفاده از این ابزار می توانید تا سقف چند اکانت اینستاگرام را لینک گذاری کنید . می توانید این ابزار را به صورت رایگان استفاده کنید که در این صورت تنها می توانید برای ۳ تصویر لینک ایجاد کنید و آن ها را با هم مرتبط کنید . اما در صورتی که از نسخه پولی این ابزار استفاده کنید بدون هیچ محدودیتی می توانید تصاویر خود را لینک گذاری نمایید و نسخه نقره ای این ابزار ۵ دلار است و در آن می توانید بدون محدودیت لینک فعال ایجاد کنید . نسخه طلایی این ابزار ۱۰ دلار می باشد و امکان مدیریت ۵ اکانت را فراهم می کند .

روش دوم برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام :

استفاده از وب سایت Bitly ، این وب سایت لینک های کوتاهی ایجاد می کند که در قسمت بیو اینستاگرام به رسمیت شناخته می شود .

شما می توانید لینک مورد نظرتان را در این وب سایت وارد کنید و لینک کوتاه تولید شده در آن را در قسمت بیو اینستاگرام که قابل کلیک است استفاده کنید . شما می توانید این لینک را در کپشن پست ها یتان استفاده کنید ، اما این لینک ها در این بخش قابل کلیک نیستند اما از آنجایی که لینک های کوتاهی هستند به سادگی در ذهن کاربران می ماند و کاربر می تواند به راحتی آن ها را به خاطر بیاورد .

 

نکته : برای گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام نیز می توانید از همین روش های استفاده نمایید .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي