آموزش رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات spambot@

تاريخ : 29 بهمن

آموزش رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات spambot@

گهر در این مطلب در بخش آموزش های فناوری و تکنولوژی ، آموزش رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات spambot@ را برای شما عزیزان منتشر می کند که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

کامل ترین آموزش های فناوری و تکنولوژی را می توانید در لینک زیر ببینید:

آموزش های فناوری و تکنولوژی

آموزش رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات spambot@, پورتال خبری فرهنگی گهر

رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات spambot@

نزدیک به ۱۰۰ آموزش در مورد نرم افزار (اپلیکیشن) تلگرام در سایت قرار گرفته است،با توجه به این تعداد مقاله باز هر روز پرسش هایی مطرح می شود که نیاز به ایجاد مطالب جدید در بخش آموزش دارد . یکی از مشکلاتی که همیشه کاربران این اپلیکیشن محبوب با آن دست و پنجه نرم می کنند ، ریپورت یا بلاک شدن می باشد .از نظر شرکت تلگرام، “ناشناس” یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخه PC با گزینه های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می کند:

“Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment”

“متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می‌توانید پیام‌ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید.”

شما از آن پس تنها می توانید به افرادی که شماره ی شما را در گوشی خود ذخیره دارند پیام بفرستید. البته لازم به ذکر است که این محدودیت برای کسانی که رفتار سوء از خود نشان می دهند و یا از تلگرام به عنوان وسیله ای برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند و برای آسایش دیگر کاربران در نظر گرفته شده است. تلگرام همچنین برای شماره هایی که یک پیغام را به بیش از ۲۰ نفر ارسال کنند محدودیت قایل شده و این هم حالت دیگری از رفتار سوء و تبلیغ محسوب می گردد. راه حل چیست ؟ از کجا متوجه شویم کاربری گزارش ما را برای تلگرام ارسال کرده است ؟

تلگرام در تازه ترین بروزرسانی خود ربات spambot@ (اسپم بوت) را برای رفع مشکل ریپورت اسپم کاربران راه اندازی کرده است و شما دیگر نیازی نیست برای حل مشکل ریپورت اسپم (report spam) خود به تلگرام ایمیل خارج شدن از حالت ریپورت اسپم ارسال کنید.

وارد اکانت تلگرام شده و در کادر جستجو spambot@ را تایپ کنید . دقت داشته باشید که علامت @ در ابتدای این دستور باید قرار بگیرد البته اگر می خواهید نام ربات را از وب سایت کپی کنید .

۱. بر روی کلید Start تب یا کلیک کنید .  در صورتیکه ریپورت نشده باشید با پیغام “مژده، در حال حاضر اكانت شما هيچ محدودييتى ندارد. شما كاملاً آزاد هستيد.” روبرو خواهید شد .

۲. شاید با مشاهده این پیام باز نمی توانید پیام ارسال کنید . خوشبختانه تلگرام در این ربات هوشمند گزینه ای برای رفع این مشکل ایجاد کرده است . پایین پنجره پیام مژده ، … بر روی لینک “اما من نمی توانم پیام ها به اکانتهای غیر از لیست من ارسال کنم ” را انتخاب کنید .

۳. ربات از شما سوال می پرسد “آيا اكانت شما در زمان اخير محدود شده است؟” پاسخ را انتخاب کنید .

۴. ربات بررسی نهایی را انجام داده و پیغام “گاهى محدودييتها به عواقب بعدى منجر مى شوند. اين عواقب مى توانند ٢٤ ساعت ادامه داشته باشند. لطفاً فردا تازه امتحان كنيد، بايد عمل بكند” را نمایش میدهد

۵. اما اگر در همان مرحله اول ربات گفت شما ریپورت شده اید پیغام زیر نمایش داده می شود . گزینه This is mistake را انتخاب کنید تا ربات متوجه شود اشتباهی صورت گرفته است . البته منوها به صورت فارسی شده است ولی بنده چون ریپورت نشدم نتونستم گزینه های اصلی را مشاهده کنم و از تصاویر اصلی استفاده کردم .  برای اینکه دقیقه متوجه شوید چه زمانی از حالت ریپورت خارج می شوید، گزینه ی I was wrong، please release me را انتخاب کنید..سپس مدت ریپورت شما به ماه میلادی مشخص خواهد شد

۶.در مرحله بعدی یک پیام با عنوان ” اگر فکر می کنید محدودیت اعمال شده بر روی حساب شما به اشتباه صورت گرفته است، می توانید به تلگرام گزارش (شکایت) دهید. تیم پشتیبانی ما آن را بررسی خواهد کرد. آیا مایل هستید؟” دریافت خواهید نمود نمایش داده می شود . بر روی گزینه Yes تب یا کلیک کنید

۷. اکنون باید تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث انجام مزاحمت برای کاربران شده است را انجام نداده اید، برای این منظور گزینه No i,ll never do any of this را انتخاب کنید.

۸.اکنون تلگرام از شما می خواهد که یک متن در رابطه با اشتباه ریپورت شدن شما در تلگرام برای پشتیبانی ارسال کنید.می توانید از متن زیر استفاده کنید:

dear telegram support
hello
i am wrongly spam reported،please release me
best regard

سپس یک پیام با عنوان “تشکر. شکایت شما دریافت شد. تیم ما این موضوع را بررسی خواهد کرد. در صورتی که اشتباهی صورت گرفته باشد، محدودیت شما به زودی رفع خواهد شد.

در چه تاریخی از حالت ریپورت اسپم تلگرام ( Report Spam )خارج می شویم؟ مدت زمان با انتخاب گزینه I was wrong، please release me در مرحله پنجم به صورت فارسی نوشته می شود . تاریخ دقیق به میلادی

اگر پیام زیر

Unfortunately, this is not possible. We are worried that we can’t guarantee our users’ safety from unwanted messages, should this account be released again.

Remember that you can still reply to anyone who messages you first. (Also: deleting and recreating your account won’t help, sorry

نمایش داده شد به صورت دائمی ریپورت شده اید و کاری نمیتوانید انجام بدهید .

معنی این پیغام ” متاسفانه، این امکان پذیر نیست. ما نگران این هستیم که نتوانیم ایمنی کاربران را از دریافت پیام های ناخواسته تضمین کنیم. شما باید این حساب را رها کنید.

به یاد داشته باشید که هنوز می توانید به کاربران متقابل خود پیام ارسال کنید. همچنین حذف و ساختن مجدد اکانت نمی تواند شما را متاسفانه کمک کند”

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي