آموزش تصویری کار با برنامه VIBER

برنامه را باز کنید. ابتدا شماره موبایلتان پرسیده می شود. کشور ایران را انتخاب کنبد و شماره موبایل خود را بدون وارد کردن عدد صفر وارد کنید. یک کد ۴ رقمی برای شما ارسال می شود. این کد را در قسمت درخواست شده وارد کنید.

این برنامه با اتصال به اینترنت کار می کند. همان طور که WiFi شما ON است برنامه Viber را باز کنید.

 

آموزش تصویری کار با برنامه VIBER, پورتال خبری فرهنگی گهر

 آموزش کار با برنامه viber

 

به قسمت Contact برنامه بروید. در قسمت بالای Contact گزینه Viber را انتخاب کنید. همه دوستانی که Viber دارند برای شما نمایش داده می شوند. بنابراین وقت آن رسیده که به دوستان خود بگویید این برنامه را نصب کنند.

 

آموزش تصویری کار با برنامه VIBER, پورتال خبری فرهنگی گهر

  آموزش کار با برنامه viber

 روی نام یکی از دوستانی که Viber دارند کلیک کنید. به راحتی می توانید با دوستان خود صحبت کنید. شما می توانید همچنین از طریق این برنامه SMS نیز ارسال کنید.

 

این برنامه بیشتر برای کاربرانی است که به اینترنت دسترسی داشته و دائما با گوشی خود Online هستند. علاوه بر این شما می توانید با عزیزانتان در خارج از کشور با کیفیت بسیار خوب صحبت کنید.
منبع:ict-qom.blogfa.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. reza

    سلام من آخرین نسخه وایبر رو در تبلت ایسوی ریختم نه میتونم از وبدیو کال استفاده کنم و نه وقتی عکی پروفایل حتی با کیفیت خیلی پایین میذارم برای دبکران نشون داده نمیشه در صورتی قبلا هم از ویدیو کال میشد ایتفاده کنم و هم عکس پروفایلم درست بود بعد از تعمیر ( تبلت به حالت کارخانه برگست )اینطوری شد لطفااا کمکم کنید خیلی برام مهمه مخصوصا عکس پروفایل

    1. baran

      سلام ، رضا جان مشکل از لب تاپ شما نیست . ورژن جدید وایبر نه تنها روی گوشی ها مشکل داشته بلکه برای ویندوز هم مشکل داشته
      سعی کنید ورژن های قبلی را دانلود کنید و نصب کنید (توجه کنید موقع نصب اینترنت رو قطع کنید چون در غیر اینصورت خودکار اپدیت میشه)

  2. علی آقاجانپور ( مازندران ) : قائمشهر ، پاپیروس

    سلام آیا می شود از طریق کامپیوتر آهنگ تصویر فرستاد

  3. جواد

    سلام
    وایبر من چند روز پیش deactive شد و حالا چند بار وایبر رو نصب کردم و پاک کردم ولی برای ورد کد فعال سازی رو برام پیامک نمی ده. گزینه call for recieve viber code رو می زنم یه صفحه باز میشه و میگه شماره شماره میسر نیست برای account وایبر. حالا گوشیمو فرمتم کردم. با فیلتر شکن هم رفتم نداد که نداد شما راهنمایی کنید که چکار کنم تا برام کد فعالسازی بفرسته؟
    تشکر

    1. baran

      به احتمال خیلی زیاد شماره شما بلاک شده ، و تنها راهش تغییر دادن شماره هست!

  4. خیلی عالی بود…ممنون

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي