آزاده نامداری مجددا بخاطر فحاشی ها از اینستاگرام رفت

در ابتدای این مطلب لازم است بگویم ، امیدوارم ، امیدوارم و همچنین امیدوارم روزی برسد بتوانیم به هم توهین نکنیم ، فحاشی نکنیم آن هم بخاطر کار و رفتاری که اصلا به ما مربوط نیست و حریم خصوصی فرد محسوب می شود.

آزاده نامداری، پس از اعلام ازدواجش جدیدش، صفحه اینستاگرام خود را بست.

ازدواج دوم آزاده نامداری مجری سابق که اخیرا رخ داد، حواشی زیادی را در پی داشت که چالش وی با همسر سابق شوهرش یکی از این حاشیه ها بود.

آزاده نامداری، همسر سابق فرزاد حسنی، ساعاتی پس از اعلام ازدواج مجددش با سجاد عبادی، صفحه اینستاگرام خود را بست.

آزاده نامداری مجددا بخاطر فحاشی ها از اینستاگرام رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرین پست آزاده نامداری در اینستاگرام، پاسخ وی به شایعات موجود در فضای مجازی درباره ازدواجش و در پاسخ به پست همسر سابق شوهرش بود چرا که تائید خبر ازدواج دوم آزاده نامداری سبب شد تا شایعات گسترده ای درباره همسر جدید وی در فضای مجازی گسترش یابد، در این میان مهسا آبونگر با انتشار تصویری از صفحه اول شناسنامه اش در اینستاگرام سخنانی خطاب به آزاده نامداری و سجاد عبادی را نوشت.

وی نوشت: ” تلاطم،رها نمیکنه،ما عادت داریم هر حرفی رو باور کنیم و پشت بندش داستان وسناریو بنویسیم، متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.

واقعا چی بدست میاریم، از شایعه ساختن، از همدستی کسایی که نمیدونم کجاشون درد میکنه،ب ازم بی خیال، من محکم ترازاینم که این بازیا آزارم بده، اما شوکه شدن دیگه سه ساله کار همیشه منه،امروز سه شنبه است، روزمنه و گلای رز سفیدم و این خوشبختی با هیچ شایعه و همدستی و سناریویی خراب نمیشه.

سلام صبح های روشن…من به راهم ایمان دارم..باقیش باخدا….
این عکس یه صبح دل انگیزه و یه صبحانه ویژه..
پ.ن: بیاین ازشادی هم شاد باشیم….لطفا”

آزاده نامداری مجددا بخاطر فحاشی ها از اینستاگرام رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي