“آرایش غلیظ” برای دریافت مجوز به ارشاد رفت

تاريخ : 25 شهریور
“آرایش غلیظ” برای دریافت مجوز به ارشاد رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر
حمید نعمت‌الله از ارائه فیلمنامه فیلم تازه‌اش “آرایش غلیظ” برای صدور پروانه ساخت خبر داد و اعلام کرد این فیلم با مضمون اجتماعی را آبان ماه کلید خواهد زد.

حمید نعمت‌الله نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون که از آخرین ساخته سینمایی او “بی‌پولی” پنج سال می‌گذرد، درباره تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش به خبرنگار مهر گفت: منتظر صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی جدیدم با عنوان “آرایش غلیظ” هستم. فیلمنامه این کار را که مضمونی در حوزه روابط انسانی دارد با همراهی هادی مقدم‌دوست نوشته‌ام.

وی افزود: حدود سه هفته پیش فیلمنامه را برای صدور پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه کرده و در این فرصت پیش‌تولید فیلم را نیز به تهیه‌کنندگی سعید سعدی آغاز کرده‌ایم.

سازنده سریال به یاد ماندنی “وضعیت سفید” با بیان اینکه اگر مجوز ساخت داده شود فیلمبرداری فیلم اوایل آبان آغاز می‌شود، یادآور شد: فیلمبرداری ما طی ۵۰ جلسه در چند شهر مختلف و تهران انجام می‌شود و نقش‌های اصلی یک زن و یک مرد جوان هستند.

نعمت‌الله در پاسخ به اینکه آیا در این فیلم از بازیگرانی که سابقه همکاری با آنها را دارید استفاده می‌کنید یا خیر؟ تأکید کرد: به ایفاگران شخصیت‌های فیلم فکر شده و با آنها در حال گفتگو هستیم، اما هنوز حضور کسی قطعی نشده است. در این فیلم پرکاراکتر، هم از بازیگرانی که در فیلم‌هایم بوده‌اند و هم از چهره‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.

کارگردان فیلم سینمایی”بی پولی” درباره حضور در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: قصد داریم “آرایش غلیظ” را به جشنواره برسانیم و به محض گرفتن پروانه ساخت وارد قرارداد با عوامل و بازیگران می‌شویم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي