آخرین وضعیت مهدی قائدی پس از تصادف

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 9 بهمن

مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال تهران که متاسفانه دچار سانحه تصادف شدیدی شده بود و دچار خونریزی داخلی شدید شده بوده وضعیت نسبتا خوبی پیدا کرده ، در ادامه آخرین وضعیت مهدی قائدی را زبان پزشک معالجش می خوانید.

آخرین وضعیت مهدی قائدی

آخرین وضعیت مهدی قائدی پس از تصادف, پورتال خبری فرهنگی گهر

رحمانیانپزشک معالج مهدی قائدی در پاسخ به این سوال که آیا او به تهران منتقل می‌شود یا خیر، گفت: معلوم نیست این بیمار چه زمانی از دستگاه جدا می‌شود، اگر فردا یا پس فردا دستگاه جدا شود، باید به مدت یک هفته به صورت مطلق بیمار استراحت کند تا شرایط اش طبیعی شود و مطمئن شویم که خون ریزی او را تهدید نمی‌کند و سپس درباره انتقال به تهران تصمیم گیری می‌کنیم.

رحمانیان در ادامه افزود: حدود ساعت ۲ بامداد قائدی به بیمارستان خلیج فارس رسید؛ به دلیل خونریزی که داشت سطح هوشیاری اش نسبتا پایین بود. مشخص شد خونریزی داخل شکم وجود دارد، اما طحال نیست. سریع داخل اتاق عمل رفتیم. داخل اتاق عمل خونریزی شدید وجود داشت، اما کنترل شد.

جراح قائدی ادامه داد: نوع آسیب طوری است که احتمال خونریزی مجدد طی روز‌های آینده وجود دارد. این به آگاهی خانواده و پزشکان بیمار رسیده و گفتیم احتمال عمل مجدد وجود دارد. از صبح تاکنون که عمل تمام شده خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی پایدار است. آزمایش‌های بیمار به مرور درست شده و خودمان هم بیمار را به صورت عمدی بیهوش نگه داشتیم تا راحت‌تر با این استرس کنار بیاید و امیدواریم از فردا اگر شرایط محیا باشد، به هوش می‌آوریمش.

جراح قائدی درباره میزان دوری او از میدان مسابقه گفت: همان گونه که پیش از این گفتم، اگر یک فرد عادی دچار این حادثه شود باید ۲ ماه استراحت کند و از فعالیت سنگین دوری کند، اما در مورد مهدی قائدی و بازگشت او به فوتبال نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی انجام دهم و این موضوع باید از طریق پزشکان متخصص انجام شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي