آخرین وضعیت بهنام صفوی /حال بهنام خوب است

همانطور که می دانید بهنام صفوی مدتی است که در بیمارستان بستری شده است. سایت گهر ضمن آرزوی سلامتی برای این خواننده خوب کشورمان، در این مطلب آخرین وضعیت بهنام صفوی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

آخرین وضعیت بهنام صفوی از زبان پدرش (دی 97)

«چند روز پیش که بهنام را به بیمارستان منتقل کردیم، سطح هوشیاری‌اش پایین بود و گفتار او نیز به طور کامل قطع شده بود و می‌توان گفت که علائم حیاتی‌اش به حالت خطر رسیده بود، این در حالی است که بعد از انجام تازه‌ترین مرحله شیمی‌درمانی، پزشکان توصیه کردند که او باید در بیمارستان بستری شود که ما هم بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادیم.»

او افزود: «خوشبختانه بعد از انجام مراحل مختلف شیمی‌درمانی و سایر اقدامات درمانی دیگر توسط تیم پزشکان که جا دارد از همه آنها قدردانی کنم، از ساعات پایانی روز گذشته، سطح هوشیاری بهنام بهتر شده است.

البته تا همین دیروز چشمان او نیز باز نمی‌شد اما چند ساعتی است که حالت چشمانش در زمانی که به‌هوش است، به حالت نیمه‌باز درآمده. امروز بعدازظهر (شنبه) نیز یک‌سری آزمایشات و ام‌آرآی نیز انجام گرفت که نتیجه آزمایشات تقریباً خوب بود و خدا را شکر به نظر می‌آید که حال بهنام رو به بهبودی است.

اما باز هم مردم عزیز ایران می‌خواهم برای سلامتی پسرم و البته همه کسانی که در بستر بیماری هستند، دعا کنند.»

آخرین وضعیت بهنام صفوی /حال بهنام خوب است

مدیر برنامه بهنام صفوی با رد شایعات برخی سایتها و شبکه های اجتماعی درمورد وخامت حال این خواننده پاپ کشور گفت: با اقدامات صورت گرفته پزشکی، حال عمومی بهنام خوب است.

میلاد لطیفی افزود: از زمان بستری شدن بهنام صفوی، کادر پزشکی بیمارستان آزمایشات لازم را به عمل آورده و اکنون منتظر پاسخ آن هستیم.

به گفته وی، بنابر اعلام پزشکان معالج هم اکنون جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و اینگونه تغییرات در بیماران طبیعی است.

وی ادامه داد: با مجموعه اقدامات صورت گرفته پزشکان و کادر بیمارستان، حال این خواننده پاپ کشور رو به بهبودی است.

مدیر برنامه بهنام صفوی در عین حال گفت: قرار است تغییراتی در مورد داروهای بهنام صورت گیرد که این نیز تحت نظر و توصیه های پزشکان انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: مانند گذشته از مردم شریف ایران درخواست دارم برای سلامتی این خواننده کشور دعا کنند تا او بتواند با ادامه مراحل تکمیلی درمان دوباره به آغوش خانواده و جامعه باز گردد.

به گزارش ایرنا، این خواننده پاپ کشور همزمان با دومین روز از دوره شیمی درمانی خود به دلیل عوارض ناشی از تداخل دارویی تشنج کرده و در بیمارستان بستری شد.

این خواننده موسیقی پاپ حدود 5 ماه پیش یک عمل جراحی مغز را پشت سر گذاشت.

صفوی پیش از این مراحل پرتو درمانی را پشت سر گذاشته بود و وارد مراحل شیمی درمانی شده بود.

وی همچنین 17 مهر سال جاری کنسرتی در سالن همایش های برج میلاد برگزار کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه