آخرین اخبار فاجعه اسید پاشی به زنان در اصفهان

آخرین اخبار فاجعه اسید پاشی به زنان در اصفهان

دادستان اصفهان درباره آخرین اطلاعات در مورد پرونده اسیدپاشی به زنان در اصفهان گفت: سرنخ‌های خوبی در این زمینه به دست آمده، تمام نیروها بسیج شده‌اند و نظر این است که در آینده نزدیک نتایج خوبی به دست خواهد آمد.

آخرین اخبار فاجعه اسید پاشی به زنان در اصفهان

حسن رحیمی با بیان این‌که «تأمین امنیت شهروندان یک وظیفه حاکمیتی است» اظهار کرد: دادسرا به جد وارد قضیه شده است دستورات خوبی مسئولان قضایی استان در این خصوص داده است.

وی با بیان این‌که «جرم انجام شده یک جرم عمومی و غیر قابل گذشت است» ادامه داد: حتی اگر شاکیان از ابتدا هم اعلام شکایت نکنند، وظیفه دادسرا است که به عنوان مدعی‌العموم موضوع را تعقیب کند.

دادستان اصفهان با بیان این‌که «بر اساس قانون مجازات اسلامی، مجازات اصلی این جرم علی‌القاعده مشروط به رعایت مسائل و شرایط قصاص است و اگر شرایط محقق شود اسیدپاشی مستوجب قصاص است» تصریح کرد: اگر قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده جرم انجام شده را صدق محاربه کند، مجازات عامل و یا عاملان یقیناً اعدام است اما این موضوع بستگی به تشخیص دادگاه رسیدگی‌کننده دارد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. شریفی says:

    تنها کسی که باید با بد حچابی دختران برخورد کنند خداوند متعال است ولی دیگر دختران چه گناهی دارند که باید زیبایی خود را از دست بدهند

  2. پویول says:

    ذلیل بشن این اسید پاشا!انشاا.. سر شون قطع بشه…….

  3. ملکی says:

    دوستان به حرفهای رسانه های خارجی گوش نکنید که می خواهند بین ما تفرقه بیندازند
    اطلاعات ایران خیلی قوی هست انشااله می گیرند صد درصد

  4. محد رضا ریمی says:

    این حرکت یشرمانه که جز از کسی سر میزند که با نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف و مسلمانایران سر نزاع و ستیز دارد این شص یا اشخاص به حتم از بیگانگان و غربزدگان نشات رفته اند و عنه الله علی لقوم الجاهل که این اشخاص مانند خوک میباشند و نمیتوانند چهره اسلام و مسلمین و همچنین قربانیان این حادثه بشدت تلخ را سیاه کنند و بگویند که در ایران با بی حجابی ما چنین رفتاری میکنیم

  5. علی says:

    واقعاکاربی شرمانه ای است وباعاملان بایدبه شدت برخوردشود