X بستن تبليغات
مطالب پيشنهادي
loading...

آب کردن چربی ران و پهلو با این مواد غذایی

دسته بندي : اخبار پزشکی,سلامت
تاريخ : ۲۹ خرداد
بازديد : 245

در این قسمت از بخش سلامت و سبک زندگی پورتال گهر جزییات خبر آب کردن چربی ران و پهلو با این مواد غذایی  را در ادامه می خوانید

چربی ران و پهلو آب کردن چربی ران و پهلو با این مواد غذایی

آب کردن چربی ران و پهلو با این مواد غذایی

امروزه افزایش وزن و به دنبال آن چاقی، به دغدغه ای مهم در سنین مختلف افراد جامعه تبدیل شده است. به این صورت که افزایش مصرف غذاهای آماده و فست فود از یک طرف و همچنین کاهش فعالیت فیزیکی افراد از سمت دیگر موجب برهم خوردن تعادل بین مقدار کالری دریافتی و مصرفی و نتیجتا ایجاد چاقی می گردد.

رانها معمولاً محل مشکلی زایی برای اکثر خانمها می باشد و اکثر افراد دچار اضافه وزن از چاقی موضعی ران رنج می برند.
اکنون می خواهیم غذاهایی که موجب سوختن چربی ها خصوصاً چربی های ران و پهلو می شوند را معرفی کنیم:

۱- دانه های روغنی
مانند بادام- بهتر است بادام با پوست مصرف شود و حتماً می دانید که در مصرفتان نباید زیاده روی کرد. این دانه ها می تواند به عنوان جایگزین مناسب برای میان وعده های شما باشد. این دانه ها علاوه بر اینکه باعث کاهش میان وعده های مضر و چاق کننده می شود باعث فرآیند سخت شدن عضلات می شود.

مطلب پیشنهادی :   روش های برای تقویت و نرم شدن مو

۲- تخم مرغ
هرچه را راجع به تخم مرغ شنیدید، فراموش کنید. خوردن هر از چندگاهی قرار دادن تخم مرغ به عنوان صبحانه ترجیحاً یا نهار و شام می تواند به سوختن چربیها و ساختن عضلات کمک فراوانی کند.

۳- کره بادام زمینی
تا زمانی که در مصرف کره بادام زمینی زیاده روی نکنید می توانید به عنوان یک ماده خوب غذایی در رژیم غذایی شما قرار بگیرد. این ماده باعث افزایش سوخت و ساز می شود که همانطور که می دانید این هورمون باعث سوزاندن چربیها و ساخت عضلات و سفت شدن بدن می شود. همچنین پروتئین کافی را در اختیار بدن برای عضله سازی در اختیار بدن قرار می دهد و می تواند جایگزین خوبی برای انواع تنقلات مضر مانند انواع شیرینی و شکلات شود.

۴- گریپ فروت :
گریپ فروت میوه ای است که برای سوزاندن چربیها بسیار عالی است. این میوه از راههای زیادی به بدن شما سود می رساند. گریپ فروت می تواند میزان انسولین را کم کند و باعث تنظیم و بالا رفتن متابولیسم می شود. همچنین این میوه قند خون را تنظیم می کند و از این طریق به سوزاندن چربی کمک می کند.

مطلب پیشنهادی :   نقش مواد غذایی در عملکرد جنسی

۵- ماهی
ماهی های روغنی یا همان ماهی های سرشار از امگا۳ مانند ماهی سالمون و ماهی تن تازه می تواند در فرآیند سوزاندن چربیها بسیار موثر باشد. پروتئین های موجود در این ماهی ها می تواند باعث سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تر شود و تمایل شما را به میان وعده ها و نا خنک زدن کم می کند. همچنین این ماده ی غذایی می تواند توانایی بدن شما را در سوزاندن چربیها بالا ببرد.

۶- غلات کامل
مصرف به اندازه نانهای کامل (حاوی سبوس) و برنج قهوه ای می تواند در سوزاندن چربیها بسیار موثر باشد اما باید در نظر داشت مصرف بیش از حد آنها می تواند چربی زیادی در بدن شما ذخیره کند.

۷- انواع بنشن (حبوبات)
این مواد برای هر رژیمی ضروری است. باعث سفت شدن عضلات، سوزاندن چربیها می شود و همچنین باعث راحت تر شدن و تنظیم روند هضم می شود.این مواد در عضله سازی بسیار موثرند. این مواد غذایی در هنگام ورزش کردن بسیار مفیداند.

مطلب پیشنهادی :   درمان یبوست در کودکان با غذاهای حاوی فیبر

برای آب شدن چربی های ران و پهلو لازم نیست چیزهایی را بخورید که احتمالا از خوردن آن ها طفره می روید؛ اتفاقا برعکس تمام این مواد غذایی بسیار خوشمزه اند اما در نظر داشته باشید که در کنار خوردن این مواد غذایی و قرار دادن این مواد در رژیم غذاییتان ورزش منظم و سبک برای هر چه سریعتر رسیدن شما به هدفتان که همان داشتن اندامی سفت و زیباست ضروری است.

(V 295 , 1 today)
loading…


آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي