آب کردن شکم فقط در 4 تغییر

اگر از چاقی خسته شده اید و می خواهید اندام متناسبی داشته باشید و خیلی توانایی تحرک ندارید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چاقی در ناحیه شکم یکی از مشخص ترین نشانه های چاقی در افراد است که به سرعت باعث می شود تا شخص به عنوان یک فرد با اضافه وزن شناخته شود. همچنین در این میان برنامه های زیادی برای از بین بردن شکم و یا در اصطلاح “آب کردن ” آن وجود دارد. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با 4 تغییر ساده در برنامه غذایی تان آشنا کنیم تا بر اساس آن بتوانید شکم خود را کوچک کنید.

پرتقال به جای آب پرتقال
اگر هر روز صبح یک لیوان آب پرتقال می نوشید بدانید که این لیوان حاوی 200 کالری انرژی است. پس بهتر است تا به جای یک عدد پرتقال بخورید تا هم به طور کامل از ویتامین ، فیبر و طعم و مزه پرتقال بهره مند شوید و در عین حال کالری اضافه ای دریافت نکنید. البته در این صورت لازم نیست که ظرفی را نیز بشویید.

کره بادام زمینی به جای مربا
به جای خوردن مربا در وعده صبحانه از کره بادام زمینی استفاده کنید. علت این تغییر این است که کره بادام زمینی دارای مدت زمان هضم بلند مدت است و باعث می شود تا زمان ناهار شما احساس گرسنگی نداشته باشید. در این میان برخلاف مربا که ارزش غذایی آنچنانی ندارد ، کره بادام زمینی منبع خوبی برای تامین پروتئین و چربی مورد نیاز بدن است.

سس آواکادو به جای خامه
اگر از انواع خامه ها در برنامه غذایی خود استفاده می کنید بهتر است بدانید که این خامه ها دارای کالری بسیار زیادی هستند و همچنین می توان گفت که تقریبا فاقد هر گونه ماده مغذی هستند. اما اگر از سس آواکادو استفاده کنید از ویتامین های بی ، ایی ، کا و همچنین ماده معدنی پتاسیم بهره مند می شوید.این ماده غذایی همچنین حاوی چربی های مفید نیز است.

کره به جای مارگارین
اگر تصور می کنید که کره به نسبت مارگارین بیشتر باعث چاقی می شود باید بگوییم که اشتباه می کنید. درست است که میزان کالری کره از مارگارین بالاتر است اما کره حاوی منابع مناسبی از ویتامین آ است که باعث افزایش کلسترول مثبت خون می شود و در همین حال این مارگارین است که به دلیل افزایش دادن سطح کلسترول بد می تواند به ابتلا شخص به بیماری های قلبی کمک کند.

 

گردآوری: گروه سلامت گــهــر

منبع: عصر ایران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. مطالب بدرد بخور و جذاب بود.